Sunday 21 September 2014

WARDAH ACNE SERIES

Salam sejahtera.

SET WARDAH ACNE SERIES YANG MESTI DIMILIKI KHUSUS UNTUK ANDA YANG MENGHADAPI MASALAH JERAWAT

Rawatan masalah jerawat secara total dan lengkap.

ACNE CLEANSING GEL
Sabun pembersih bentuk Gel mengandungi oil control yang mengurangkan lebihan  minyak dan zat anti irritant serta keratolytic agent yang mempercepatkan pengeringan jerawat.

ACNE GENTLE SCRUB
Pembersih wajah berjerawat dengan scrub halus yang mengeluarkan kotoran dan sel kulit mati. Dengan oil control, keratolytic agent dan anti irritant. Gunakan setiap 2 hari sekali.

PORE TIGHTENING TONER
Toner tanpa alkohol untuk kulit berjerawat dengan ekstrak witch hazel untuk mengecilkan pori. Wajah segar dan sentiasa lembab.

ACNE PERFECTING MOISTURIZER GEL
Pelembab gel dengan SPF18. Melembab dan mengurangkan lebihan minyak pada wajah sekaligus melindungi kulit dari kesan buruk cahaya matahari.
<
ACNE TREATMENT GEL
Gel dengan Triclosan yang mencegah timbulnya jerawat. Beta glucan (anti irritasi) dan asid salisilik (keratolitik) untuk mengelupaskan dan mengeringkan jerawat. Gunakan hanya pada titik jerawat.

ACNE FACE POWDER
Bedak sapu untuk kulit berjerawat dengan formula yang ringan. Mengandungi Triclosan (anti bacteria) salicylic acid untuk membantu mengurangkan jerawat.

TIPS:
Jerawat timbul akibat pembersihan wajah yang kurang sempurna, faktor atau keadaan sekeliling, genetik, makanan dan stress. Jaga pola makanan dan hindari stress berlebihan. Selalu gunakan rawatan Acne Series dari Wardah secara rutin dan betul untuk kulit wajah sentiasa bersih , lebih segar dan bebas jerawat.

PM atau WHATAPPS / SMS 013-3785614 untuk maklumat lanjut.


No comments:

Post a Comment